Idéen med denne bloggen er å samle stoff og interessante linker om temaet "lokal produksjon". Innspill mottas med takk. Bruk gjerne kommentarfeltet.

Bidra med sosiale bokmerker!

Sosiale bokmerker er bokmerker som ligger på nettet og som alle kan se. Jeg bruker tjenesten delicious.com til å lagre mine bokmerker. Dermed slår jeg flere fluer i én smekk:

- Gjør meg uavhengig av hvilken maskin jeg jobber på dersom jeg vil bruke en av mine bokmerker
- Bokmerkene kan nås uansett hvilken nettleser jeg bruker
- Jeg kan dele bokmerkene med andre
- Jeg kan dele bokmerker via RSS-gadgets eller nyhetsgeneratorer.

Beklager det tekniske språket! I høyrespalten finner du en gadget som samler opp de siste artiklene på nettet som er tagget lokalproduksjon i det sosiale bokmerkesystemet delicious.com.

Dersom du finner interessante artikler om dette emnet, og du skulle finne på å ta delicious.com i bruk og tagge det med lokalproduksjon, så vil også denne artikkelen komme til syne i nyhetsgeneratoren i høyrespalten.

Det er flott dersom du vil bidra på denne måten!


Share/Save/Bookmark

0 kommentarer

Mine blogger

Are Karlsens blogg

Husmenighet

Lev Billig!

Lokal produksjon

Macspesialisten